Kezdd a változást ingyenes forrásokkal

A tudástár a legkézenfekvőbb eszköze annak, hogy továbbhaladj a céges fejlődés útján.

9 alapvető vezetői készség a sikerhez

Vezetői adottsággal nem születünk, ez egy olyan készség, amelyet idővel tovább lehet fejleszteni. Ismerje meg azt a kilenc alapvető vezetői tulajdonságot, amiben bárki könnyedén továbbfejlődhet.

Az üzleti növekedés, mint cél?

Hogyan tekintenek a sikeres vezetők az üzleti növekedésre? Lehet-e ez a célunk, vagy tartsunk valami más szempontot szem előtt a célszámok teljesítéséhez? Ezekre a kérdésekre ad beható választ a cikk.

Exponenciális fejlődés, apró változtatással

Egy cég fejlesztése sohasem könnyű, de ha nem az alapok átformálásával kezdjük a hatékonyság növelését, akkor ingoványos talajra építjük a vállalatunk alapjait. Hogyan ne kövessük el ezt a hibát?

A vezetők hatása a csapat teljesítményére

A vezetésről alkotott képünket számos esetben befolyásolták olyan elméletek, melyek rövid távon hatásosnak bizonyulnak, de hosszú távon a szervezet egészére nézve rendkívül károsak. 

Értékesítés felső fokon, trükkök nélkül

Ügyfelei teljes bizonyosságot szeretnének arról, hogy amit kínál, az beváltja majd a hozzá fűzött reményeket? 100%-ban biztosíthatja az ügyfeleit arról, hogy azt kapják, amit elvárnak.

A vezetői lét három minősége

Munkatársként csak a szakmánkhoz kell értenünk, vezetőként viszont két olyan terület is hozzáadódik a mindennapjainkhoz, melyekben nem könnyű helytállni. Hogyan tudunk megbírkózni a kihívással?

Mi motiválja az embereket a munkájuk során?

Kíváncsi rá, hogy mi motiválja az embereket a magánéletükben, vagy mi inspirálja őket minőségi munkavégzésre a jutalmazás-büntetés módszer kivételével? A válasz meglepő lehet.

Mérőszámok a hosszú távú üzleti sikerhez.

A rövid távú siker teljesen más műfaj, mint mindezt hosszú távon véghez vinni, ezért teljesen más mérőszámokat kell alkalmaznunk. Másként kell vezetnünk, és más döntéseket is kell hoznunk.

Miként hoz üzleti ajánlást az erős szervezeti kultúra?

Nem könnyű feladat az ügyfelek érdekeit minden más elé helyezni, hogy minőségben szolgálhassuk ki őket. Ebben a cikkben megismerheti a FedEx sztoriját, ami megmentette a céget a csődtől.

Válaszd a folyamatos fejlődést!

Vedd igénybe telefonos konzultációnkat, ami tájékoztatást nyújt a cégre szabott fejlődési lehetőségekkel kapcsolatban.