Ha nem tudod megfogalmazni, miért létezik a cég, akkor a munkatársak sem fogják tudni, hogy miért járnak be dolgozni. A küldetés egy olyan inspiráló célt ad a csapatodnak, amiért töretlen lelkesedéssel dolgoznak, mert úgy érzik, van értelme a munkájuknak. Vezetőként pedig csakis a küldetés mentén hozhatsz következetes döntéseket, és ez ad bizonyosságot a bizonytalan helyzetekben, mert tudod, hogy merre kell menned.

A küldetés, mint a szervezeti működés alapja

.

Mi a küldetés?

A legtöbb cég a növekedésért dolgozik, de ettől egy munkatárs sem jön lázba. Szükségetek van egy küldetésre, ami mentén döntéseket hozhattok, és amiért megéri extra erőfeszítéseket tenni, mert pontosan tudjátok, miért dolgoztok.

Hogyan érdemes működni?

A küldetés mentén meghatározzuk azokat az elveket és értékeket, amelyek iránytűként mutatják, hogyan keltsétek azt életre. A működést 6 alapvető emberi szükségletre építjük, amelyek biztosítják, hogy a legjobb formátokat nyújtsátok.

Mit kell tenni?

Az eddigiek alapján a küldetés kézzel fogható megnyilvánulásait határozzuk meg. Ide tartozik, hogy mi a cég terméke, vezetőként kiket alkalmazol, kiket célzol meg a piacon, vagy hogy mi a téma a belső megbeszéléseken.

Tedd fel magadnak a kérdést

Mit akarnak valójában az ügyfeleid, és miért?

A válasz egészen nyilvánvalónak tűnhet, de gondolj csak bele jobban. Ha fényképezőt adsz el, akkor nem a fényképező a terméked, hanem az emlékek (és azok örökkévalóvá varázslása), ha szappant, tisztítószereket és vitaminokat adsz el, akkor nem ezek a termékeid, hanem az egészség. Ha műszaki cikkeket árulsz, akkor nem azok a termékeid, hanem hogy segítesz az embereknek eredményeket elérni, és hogy kihozzák magukból a maximumot.

Ezek teljesen más fókuszt eredményeznek, ami más döntéseket hoz, és persze teljesen más eredményeket. Mi abban segítünk, hogy másként tekinthess az üzletre, amiben vagy, hogy maradandó élményt nyújts az ügyfeleknek.

Miért vágtál bele eredetileg az üzletbe?

Ha a küldetésednek a terméked tökélyre fejlesztését tekinted, akkor a céged egész léte a termékeid jelentőségétől függ, amit viszont bármilyen új technológia idejétmúlttá tehet, egyik napról a másikra. Ha a zeneipari vállalatok nem lemez-, kazetta- vagy CD-forgalmazóként, hanem zeneterjesztőként definiálták volna cégüket, akkor manapság, a digitalizáció korában talán ők találták volna fel az iTunest vagy a Spotifyt.

A workshop által biztossá válsz abban, hogy a cégnek milyen irányba kell növekednie, és vezetőként jobban tudod majd irányítani a szervezetet ennek a jövőképnek megfelelően. Egyértelművé válik számodra, hogy mit akarnak valójában az ügyfeleid, és hogyan tudsz olyan élményt kínálni számukra, hogy a piac meghatározó szereplőjévé válj.


Építs erős vállalati kultúrát, és hagyd hátra a hektikus eredményeket!


Vedd fel velünk a kapcsolatot, és ismerd meg, hogyan fejlődhetsz vezetőként a workshop által, és milyen hatással lesz ez a céged üzleti teljesítményére?

9

9

BUSINESS PERFORMANCE KFT.

Adószám: 27939260-2-11

Cégjegyzékszám: 11-09-027809

Bejegyző bíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 2840, OROSZLÁNY, ERDÉSZ U. 32.

Iroda: 1094, BUDAPEST, BERZENCZEY U. 33.